onsdag, januar 10, 2007

Er piercing i brystvorta en dum idé?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ville aldri hatt det selv, men gå for det hvis du vil.

Anonym sa...

kult hvis den er stor nok, og ikke bare druknes av den svulmende brystvorten og kun blir til besvær når man skal gjennom sikkerhetskontrollen på flyplasser.

Danielle sa...

Eh, druknes av den svulmende brystvorten?! Jeez. Vel, jeg hadde uansett tenkt spikes, ikke ring, altså stang med pigger.

Anonym sa...

tenk om du får melk i puppene og det bare lekker ut. forresten damielle. hva slags skostørrelse bruker du.

Danielle sa...

Egentlig bruker jeg 35 1/2 eller noe, men det finnes jo ikke i Norge, så jeg pleier alltid å ha litt store sko. 36 altså. Hvordan det? Katharina sa at hvis man får melk i puppene kommer det ut på 3 steder i stedet for et hvis man har piercing, men jeg vet ikke om det er sant.

Anonym sa...

haha, vi kan ta det sammen.

Anonym sa...

Madammen var piercet i brystvortene på sine yngre dager, og det var ikke noe problem å amme. Dermed behøver du i hvert fall ikke tenke på lekkasjer, foe det er som du sier sånn at melka bare får flere kanaler ut. Itte no' problem.

Danielle sa...

Hm, godt å vite.