mandag, august 28, 2006

Gleder meg som en gris

Jeg skal hente henne på Majorstua i morgen, så skal vi dra å treffe noen venner av meg. Hun blir med på konsert, også skal hun sove hos meg fra tirsdag til onsdag, og hvis alt går bra, fra onsdag til torsdag. Etter det får vi ser hva som skjer. Jeg kjenner henne ikke så godt, og jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente, hun gjør meg beklemt og sjenert, hun skjærer gjennom rommet som en kniv, som om hun har all selvtilliten i verden, og jeg blir helt satt ut, jeg får sommerfugler i magen og det skjelver i knærne. Herregud, tenk at hun skal bli min!

(For ordens skyld bør det kanskje nevnes at det er snakk om en saksofon).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå ble jeg nsten litt sjokka her, men leste alt heldigvis før jeg skulle til å ringe deg. Saxofoner er ikke hunkjønn bare så du er klar over det. Ikke gjør noe overilt for da kan det hende den tar kontrollen over deg.

SOR

Danielle sa...

Det er ingen tvil om at denne saksofonen er hunnkjønn. Det føles litt overilt å kjøpe den, men pytt, det får gå.