torsdag, august 31, 2006

Den oransje damen

I dag så jeg den tidligere nevnte oransje damen igjen, for første gang på nesten et år! Hun har frekventert byens loppemarkeder i flere år, og jeg ble sjokkert da jeg oppdaget at hun var nabo med min kjæreste. Nå er alt lenge siden, og Frogner har igjen blitt en fjern bydel, men det var fint å se at den oransje damen lever i beste velgående. Det beste var dog ikke gjennsynsgleden, det faktum at hun på føttene hadde et par grå og signalgule joggesko.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil også se den oransje damen. Håper jeg du har det bra og har mye glede av den nye saksofonen din.

Danielle sa...

Jeg kjøpte henne i dag, aldeles nydelig. Du, jeg har skrevet kort til deg men jeg har ikke adressen din, og jeg får ikke ringt siden du ikke har telefon mer. Hva gjør vi med det?

Anonym sa...

Sogn Jord- og Hagebruksskule, 5745 Aurland... også navnet mitt foran så kommer det frem til meg. Det ble visst litt rart å si hade til deg. Husker bare hodet ditt som tittet inn av vinduet jeg sov under den siste natten i Oslo. Må ha sovet meg gjennom hele avskjeden, for jeg husker ikke mer. Det var en fjern kveld. Byen ble litt til suppe for mitt vedkommende de siste ukene. Men nå er jeg på en økotrip som jeg tror vil vare en stund... eh... dette ble rotete... I høstferien kommer jeg tilbake en tur så vi får vel prates mer da. Drømte om deg her en natt forresten. Du og Eivind danset polsk folkedans med en tekanne...