mandag, februar 07, 2005

Groteske planer

Når jeg dør vil jeg gratineres. Eventuelt kan de bake meg i stenovn i sånn som det er utenpå fiskepinner. Det er godt. Å bli most med stavmikser og lagt på glass som oppbevvares i nederst i mormors fryser helt til noen skulle finne på å rydde der og kaster meg, eller bruker meg som spagettisaus er heller ikke å forakte. Eller at de, i stedet for å kremere meg på tradisjonelt vis, dynker meg i rom og sukker og flamberer meg. Eventuellt kan man rive ut lungene mine bak på ryggen sånn at det ser ut som om jeg har englevinger, som i Nattsvermeren, men da er det veldig viktig at jeg er død først for jeg frykter at det gjør vondt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det går ikke har jeg sagt!

SOR

Danielle sa...

Synes du det er utfyllende nok nå?

Anonym sa...

"If you dine with the cannibals, Baby, sometimes you will get eaten"
-Nick Cave

Danielle sa...

Det er bra sagt.