tirsdag, januar 18, 2005

Knott

Jeg har alltid lurt på hva slags type mennesker som spiser de hvite i Knott-posen. Alle jeg har kjent liker de brune og svarte best, inkludert meg selv. Men ganske nylig oppdaget jeg at min kjæreste foretrekker de hvite Knottene! Jeg ble selvfølgelig henrykt, nok et bevis på at vi utfyller hverandre perfekt. Etter litt research har det imidlertidig vist seg at ingen andre jeg kjenner heller har hørt om noen som foretrekker hvit Knott. De nærmeste hvit Knott-spisende relasjonene de hadde besto i ville rykter om folk som kastet i seg dusinvis av hvit Knott i en jafs. Jeg har blitt tipset av en om at det visstnok er best å ta alle tre fargene i munnen samtidig, men jeg er skeptisk. Jeg kan ikke helt få meg selv til å fatte at det kan bli bra så lenge en hvit Knott er involvert.

3 kommentarer:

Anonym sa...

min mor lærte meg alltid å være skeptisk mot alt/alle som foretrakk hvite knott. psykopater, pleide hun å si, psykopater hva de er.
inga

Karine sa...

Jeg er en stolt hvit-knott-elsker! Ingen jeg kjenner kan fatte og begripe hvordan det er mulig, men slik er det nå engang. Jeg er nok psykopat, ja...

Danielle sa...

Så du liker hvit Knott du også? Fascinerende. Da er det altså to av dere i vårt langstrakte land. Hm.