mandag, november 28, 2005

De siste dagene har jeg vært syk, og jeg har derfor brukt endel tid på å sose rundt på internettet og lese nye, ukjente blogger. Jeg hater folk som blogger. Jeg vurderer å legge ned min egen blogg i protest mot bloggsamfunnet, og fordi jeg er redd for at jeg skriver like dårlig som majoriteten av verdens bloggere. Man skulle tro at internett var en god ting, at et demokratisk medium var rettferdig og positivt. Men folk som virkelig burde holdt kjeft ser jo ut til å tro at selv om de ikke har noe, null, nada, niks (gjør jeg det klart nok at tallet er 0?) å formidle, så vil verden takke dem hvis de bidrar litt likevel. Vel, I got news for you sister, INGEN BRYR SEG OM HVA KATTEN DIN SYNES OM SNØ! Her har vi et nydelig eksempel på en av disse nuthodene, som desverre ble født før ultralyden kunne ha avslørt hans inkompetens tidlig nok.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så søtt. Jeg har blogget siden 1997, men stoppet i 2002. Men bare på grunn av ditt innlegg og min trassige og pøblete oppførsel vurderer jeg å begynne igjen.

SOR

Anonym sa...

..mange takk. Ikke ofte jeg får skryt for de korte setningene jeg skriver...

SOR

Anonym sa...

Okay, da er det endelig min tur altså! Er det du som var så snill imot meg og koste masse med meg forrige gang du var på besøk? Det husker jeg, og det likte jeg godt. Når det er sagt så leser jeg at du påstår at ingen er interessert i hva katter synes om snø. Det er jo naturligvis bare tøys, men siden du (antakeligvis ?) ikke har katt er du unnskyldt. Min personlige formening om snø er at den er hvit, kald og noen ganger svært våt. Når man skal ta bilde av meg, er det ikke ofte at man har tenkt på å ha hvit snø som bakgrunn, noe som er ganske idiotisk da jeg tar meg godt ut i hvit snø. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk situasjonen er slik at det ikke er noen som har tatt bilde av meg med snø som bakgrunn, og det må vi få rettet på. Det som er dumt med snø er at jeg blir fort våt og kald når jeg går i den. Kald på potene mine, naturligvis, for over alt ellers har jeg vakker og tykk pels. Er det snø der du bor? Du skriver nemlig ingenting om det?

Hilsen Stella Kattepus

Danielle sa...

Svein Oskar, din humoristiske sans er virkelig helt elendig, og har om mulig degenerert enda mer etter at du fylte 30. Jeg har dog sluttet å irritere meg over det og vendt meg til det, og jeg ser for meg at du morer deg kongelig der du sitter på Oslo Øst.

Anonym sa...

woff woff .....oh...woff woff woff

(oversettelse til norsk: Matfar gir meg mye kos og gir meg god mat. Han har også god humor)

Balder Farsgutt

arne sa...

Jeg tror den bloggen du referte til på en så voldsomt krass måte er en spøk/parodi. Tipper det blir stadig flere av dem ettersom hypen stadig vokser.
Jeg vil uansett mye heller spise hans osteskiver enn den sure gallen du hoster opp i slike innlegg.
Det lureste man kan gjøre når man blogger er nok i grunnen å ikke snakke om fenomenet blogging. Bloggen er et hjelpemiddel og ikke noe mål i seg selv. Det handler jo egentlig bare om å skrive enten det er politikk, matoppskrifter eller hverdagslige hendelser. En god skribent kan dele øyeblikk som i utgangspunktet ikke er så spesielle som f.eks disse:
http://nakimapeis.blogspot.com
http://kachine.blogspot.com

Hvis du lar andres svake skriverier stoppe deg selv, så er vel ikke akkurat motivasjonen all verdens...

Danielle sa...

Jeg trodde først også at det var en parodi, men etter å ha tittet mer på den har jeg blitt ganske sikker på at det er seriøst. Jeg blir dog glad hvis min antagelse viser seg å være feil. Hvis du heller vil spise ost enn å lese bloggen min, så er du velkommen til det, for jeg tror nok jeg kan garantere at det kommer mer galle fra denne kanten. Og selvfølgelig bør fenomenet blogging diskuteres, det er et fenomen jeg personlig finner veldig interessant, og er roten til endel krangler med meg selv. Det sier seg selv at jeg er stor fan av ytringsfrihet og demokrati, samtidig som jeg blir utrolig irritert når idioter åpner munnen sin. Forøvrig ber jeg deg legge merke til at jeg ikke har lagt ned bloggen min bare fordi jeg synes folk flest skriver dårligere enn en loff, noe som vel må bety at motivasjonen er der?

Og Ida, tusen takk! Du er ikke så verst du heller :)

Anonym sa...

MJAU!

Det har vært veldig lenge siden jeg skrev, så nå har jeg omtrent abstinenser, nesten på samme måte som når jeg ikke har fått min ukentlige boks med tunfisk. Uansett: i dag har det ikke skjedd stort egentlig. Jeg kom inn etter en kald natt ute her i Bjørndal. Fanget noen mus som jeg pleier. Ble sluppet inn sånn i 10-tiden, og den hunden er der enda altså. Jaja....men den er litt morsom også for den er så dum...hihi....og litt søt når den spiser av maten min og får skjenn av de andre som bor her. Hvor var jeg...ja...kom inn og spiste, og så dro de andre ut så jeg fikk hele gangen for meg selv, og der lå jeg og sov på en ullgenser til de kom tilbake. Ellers er det ikke noe nytt her. Skriver igjen så snart det er noe å fortelle.

Stella Kattepus

Anonym sa...

MJAU!

Jeg hater de menneskene jeg bor hos. Jeg har vært ute i hele natt, men ble ikke sluppet inn før halv fire i ettermiddag! MAKAN! Men den hunden var inne hele tiden og lo av meg! Dobbelt-mjau/fres!!

Stella Kattepus

Anonym sa...

Her hvor jeg bor er det elendig vær om dagen. Antakeligvis bestilt av hunden, så jeg foreslår at vi sammen starter en aksjon som heter: Avliv alle hunder - få et bedre liv. Alle som er interessert i å støtte denne aksjonen kan sende meg en mail på stella@kattepus.com. Kom gjerne med forslag også til hvordan dette kan utføres trygt og uten at det går utover kattematrasjonene.

Stella Kattepus

Anonym sa...

Jævla drittkatt! Hold deg langt unna Balder Farsgutt! Hører jeg antydninger til bråk bør du vakte deg vel for å være ute alene natterstid!

Na Bobi Kkja

Anonym sa...

Mjau?
Hvem er så dette? Hvem VÅGER å true meg? Vis deg, din feige møkkahund, og jeg skal klore ut de stygge øynene dine!

Stella Kattepus

Anonym sa...

Svar da, din jævla feige faen!

Stella Kattepus