tirsdag, februar 28, 2006

Skamløs reklame

Her kan man høre på bandet mitt hvis man vil det. Låtene er ikke mastret enda, så lyden er litt grøtet (særlig på de to siste), men ellers er det ikke så gæli. Vi spiller jazz/funk/prog/fusion og alt som er dårlig kan fortsatt skyves under teppet i og med at vi går under betegnelsen unge og lovende.
Vi trenger for tiden
:
a) Øvingslokale
b) Spillejobber
så hvis noen vil gi oss/leie ut a eller b er det bare å ta kontakt. Og ellers er det veldig, veldig hyggelig med tilbakemelding. Det er til og med hyggelig med skikkelig negativ tilbakemelding. Det er så hyggelig med tilbakemelding at jeg er fristet til å gjenta det enda en gang. Jaja, tilbakemelding er fint.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og hå! Jeg skal sjekke ut bandet ditt så fort jeg får tid. Disse dager raser sammen.
Ellers går det an å få billige øvingslokaler på Amatøren. Det burde heller ikke være umulig å finne spillejobber, jeg skal først lytte til musikken, så skal jeg høre med noen jeg kjenner :)
Uansett er det bare å stå på videre!

Og forresten, har du lyst til å være med på 8.mars blogging?

Danielle sa...

Hva er åttende mars blogging?

Anonym sa...

Vi tenkte vi skulle lage en gruppeblogg der alle kan bidra med sitt, form og innhold er åpent! Det hadde vært kult hvis du ville være med.

Danielle sa...

Det kunne vært gøy, men jeg vet ikke helt hva jeg kan tilføye i feministdebatten. Kan jeg skrive om hva jeg vil?